keskiviikko 15. kesäkuuta 2022

Kolmen voimalla osa 12/18

Sarjassa listataan kuudessa kategoriassa esittäjiä, jotka ovat saaneet vuosina 1960–2021 eniten pisteitä kolmen suurimman hittinsä yhteissummana. Kussakin kategoriassa on 120 nimeä, jotka on jaettu kolmeen osaan, yhteensä 18 osaa.

KOTIMAISET NAISARTISTIT, sijat 80–41

80. Mami
Tanssikengät – Kesä maistuu – Uneton
79. Sani
Kaikki laulut – Paljon – Jumalat nuo
78. Tarja Turunen
You Would Have Loved This – I Walk Alone – Die Alive
77. Ami Aspelund
Apinamies – Fantasiaa – Waterloo
76. Anneli Sari
Liian nuori rakkauteen – Luonnonlapset – Tummanpunainen ruusu
75. Päivi Lepistö
Kuinka voit? – En kaipaa sua – Poissa silmistä
74. Rauni Pekkala
Virtanen (Tango ruohikolla) – Paradiso – Milaja
73. Maarit Peltoniemi
Vain ajan hiekkaa – Haaveiden laiva – Yksin
72. Jannika B
Seuraavaan elämään – Pyyntö – En luovu susta koskaan
71. Tina Pettersson
Vanno mulle – Ootan sua kuin kuuta nousevaa – Lintuna luokses lennän
70. Tarja Lunnas
Seine – Oon rakastunut – Oi beibi jää
69. Sini Sabotage
Levikset repee – Miks – Kovempaa kyytiä
68. Eini
Yes sir alkaa polttaa – Haloo hela Finland – Rakastua voisit aivan pikkuisen
67. Maarit
Jäätelökesä – Jos tahdot tietää – Ei tule hyvin kylmää
66. Saija Varjus
Dam dam da da di dum – Kuiskaten – Unohdettu sydän
65. Diandra
Outta My Head – Paha poika – Onni on
64. Carola
Jerusalem – Nuori tumma – Herrojen kanssa pellon laidassa
63. Emmi
Crashing Down – Green Car – Solitary Motions
62. Anne Mattila
Unihiekkaa – Kaipuuni on uskomaton – Perutaan häät
61. Heidi Kyrö
Tykkään susta – Minä ja Alex – Sun suomineitos oon
60. Mona Carita
Rasputin – Anna kulta anna – Soita mulle
59. Essi Wuorela
Naimisiin – Märkää rakkautta – Mitä tarkoittaa rakas
58. Annika Eklund
Shanghain valot – Ole hiljaa ja suutele mua – Kaunis uni
57. Mariska
Kukkurukuu – Anteexi – Tarkasta tämä
56. Satu Pentikäinen
Menolippu – Pienen tytön täytyy – Pellit auki
55. Eila Pellinen
Särkyneen toiveen katu – Vihreät niityt – Luona toisen nuotion
54. Seija Simola
Sulle silmäni annan – Näkemiin – Maritza
53. Janita
Maistan maailmaa – Oma planeetta – Jos ikävä tuntuu tältä
52. Kristina Hautala
En koskaan – Kun kello käy – Kuinkas hurisee?
51. Tarja Ylitalo
Kerrasta poikki – Mua kuule äiti – Tuhlaajapoika
50. Erika Vikman
Syntisten pöytä – Cicciolina – Häpeä
49. Anna Hanski
Jos et sä soita – Tule poika uimaan – Minä tahdon sinut
48. Kikka
Onnen nainenkin silloin vasta saa – Sukkula Venukseen – Tartu tiukasti hanuriin
47. Vilma Alina
Juha88 – Palasina – Rikollinen
46. Meiju Suvas
Tahdon sinut – Tää onnea on – Älä selitä vaan silitä mua
45. Janna
Sä et ole hullu – Tytöt lähtee tanssimaan – Läpinäkyvä
44. Taiska
Mombasa – Rannalla – Miksi näin?
43. Marita Taavitsainen
André – Kun kosket mua – Mistä joulupukki tunnetaan
42. Mari Rantasila
Vain rakkaus – Auringossa – Kun taas sinut nähdä saan
41. Viivi
USA – Lääke – Hyväuskoinen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti