torstai 12. toukokuuta 2022

Kolmen voimalla osa 7/18

Sarjassa listataan kuudessa kategoriassa esittäjiä, jotka ovat saaneet vuosina 1960–2021 eniten pisteitä kolmen suurimman hittinsä yhteissummana. Kussakin kategoriassa on 120 nimeä, jotka on jaettu kolmeen osaan, yhteensä 18 osaa.

ULKOMAISET NAISARTISTIT, sijat 80–41

80. Gloria Estefan
Don’t Wanna Lose You – Reach – Coming Out of the Dark
79. Faith Hill
There You’ll Be – This Kiss – The Way You Love Me
78. Natalie Imbruglia
Torn – Big Mistake – Wrong Impression
77. Ofra Haza
Im nin’ alu – Galbi – Hi (High)
76. Camila Cabello
Havana – Liar – My Oh My
75. Nicki Minaj
Starships – Pound the Alarm – Va Va Voom
74. Amii Stewart
Jealousy – Knock on Wood – Light My Fire
73. Martika
Toy Soldiers – I Feel the Earth Move – Love Thy Will Be Done
72. Carly Rae Jepsen
Call Me Maybe – I Really Like You – Tonight I’m Getting Over You
71. Tanita Tikaram
Twist in My Sobriety – We Almost Got It Together – The Cathedral Song
70. Selena Gomez
Wolves – Back to You – Kill Em with Kindness
69. Suzi Quatro
Can the Can – 48 Crash – Devil Gate Drive
68. Diana Ross
Upside Down – Work That Body – Why Do Fools Fall in Love
67. Avril Lavigne
Nobody’s Home – Complicated – Girlfriend
66. Doja Cat
Kiss Me More – Boss Bitch – Say So
65. Miley Cyrus
Midnight Sky – Wrecking Ball – Mother’s Daughter
64. Princessa
Anyone but You – Try to Say I’m Sorry – Snowflakes
63. Lisa Stansfield
All Around the World – Live Together – What Did I Do to You
62. Sade
Love Is Stronger than Pride – The Sweetest Taboo – No Ordinary Love
61. Alanis Morissette
Ironic – Head Over Feet – Hands Clean
60. Melanie C
I Turn to You – If That Were Me – On the Horizon
59. Eartha Kitt
Where Is My Man – I Love Men – This Is My Life
58. Taylor Dayne
Tell It to My Heart – Prove Your Love – With Every Beat of My Heart
57. Vonda Shepard
Searchin’ My Soul – Hooked on a Feeling – Read Your Mind
56. Sarah Connor
From Sarah with Love – Skin on Skin – If U Were My Man
55. Toni Braxton
Un-break My Heart – Spanish Guitar – He Wasn’t Man Enough
54. Leona Lewis
Bleeding Love – Better in Time – Run
53. Laura Pausini
E ritorno da te – Tra te e il mare – Surrender
52. Duffy
Mercy – Well Well Well – Warwick Avenue
51. Kate Bush
Wuthering Heights – Running Up That Hill – King of the Mountain
50. Belinda Carlisle
Heaven Is a Place on Earth – La luna – Circle in the Sand
49. Janet Jackson
Together Again – That’s the Way Love Goes – If
48. Diana King
Shy Guy – I Say a Little Prayer – L-l-lies
47. Maggie Reilly
Everytime We Touch – Wait – Follow the Midnight Sun
46. Sinitta
Toy Boy – G.T.O. – I Don’t Believe in Miracles
45. Spagna
Call Me – I Wanna Be Your Wife – Every Girl and Boy
44. Christina Aguilera
Genie in a Bottle – Hurt – Ain’t No Other Man
43. Kelly Clarkson
Because of You – Stronger (What Doesn’t Kill You) – Breakaway
42. Laura Branigan
Self Control – Ti amo – Satisfaction
41. Donna Summer
She Works Hard for the Money – The Wanderer – Hot Stuff

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti