perjantai 6. toukokuuta 2022

Kolmen voimalla osa 6/18

Sarjassa listataan kuudessa kategoriassa esittäjiä, jotka ovat saaneet vuosina 1960–2021 eniten pisteitä kolmen suurimman hittinsä yhteissummana. Kussakin kategoriassa on 120 nimeä, jotka on jaettu kolmeen osaan, yhteensä 18 osaa.

KOTIMAISET NAISARTISTIT, sijat 120–81

120. Susanna Heikki
Lentosuukko – Amorin kaaret – Luona kioskin
119. Jonna Geagea
Like Believers Do – Me Myself & U – Taasko se alkaa
118. Irina Milan
Vaikka paljain jaloin – Yö on rakkauden maa – Tule joskus katsomaan
117. Tuuli
Paljon onnea vaan – Nimet listalla – Justin
116. Heli Ruotsalainen
Illan varjoon tiemme johtaa – Kukkamekko – Tuulen suuntaan
115. Tiina Räsänen
Pienet tytöt – Et rakkauttain muuten saa – Sateenkaari ja tähdet
114. Ritva Oksanen
Tuli mies – Musta tango – Tuulessa soitto sousi
113. Anki
Pieni lintu – Jos nyt menet pois – Sunny
112. Pinja Hanski
Tänään tuntuu hyvältä – Ketun morsian – Jääkyyneleet
111. Pihlaja
Pojat – Tatuoitu – Picasso
110. Saara Aalto
Monsters – Queens – Domino
109. Saara
Superpowers – All the Love – UR Cool
108. Krista Siegfrids
Marry Me – On & Off – Can You See Me?
107. Kirsi Ranto
En sua mielestäni saa – Siihen kaksi tarvitaan – Onnenpäivät
106. Etta
Prinsessa – Ämmä – 5 tähden baby
105. Liisa Akimof
Halusit aikaa (unohtaa) – Valtatie – Miten kauas mopolla pääsee
104. Laila Halme
Kitara ja meri – Tuuli viedä saa – Olen mikä olen
103. Saija Tuupanen
Näin vain tyhjän taivaan – Mä sadetta ootan – Hiekkaa varpaisiin
102. Taina Kokkonen
Vain taivas tietää – Tauno ja Ansa – Täältä ikuisuuteen
101. Päivi Kautto-Niemi
Liljankukka – Suoraan suoneen – Pakoon
100. Nelli Matula
Koske – Lelu – Sukupuuttoon
99. Johanna Pakonen
Anna yksi yö – Niin kiire rakkauteen – Kosketus jää
98. Kikka Laitinen
Mä tahdon luoksesi tulla – Omenapuut – Sydän valvoo
97. Vesta
Ota varovasti – Fakin rokstarr – Valonsäteet
96. Miisa
All or Nothin’ – Set Me Free – You & Me (Innocence)
95. Aurora
Se soi – Täydelliset – Annetaan tapahtuu
94. Hanna Ekola
Lämmintä pakkaspäivää herra H – Kyllä hallakin tulla saa – Pisara vain
93. Bess
Viisi kesää – Tempo – Aja
92. Vieno Kekkonen
Ei koskaan sunnuntaina – Tähtien kertomaa – Milloin milloin milloin
91. Ilta
Kelle mä soitan – Minne mä meen – Koukkuun
90. Berit
Katulyhdyt – Helli mua hiljaa – Sinä olet hän
89. Annikki Tähti
Mustalainen – Pustan poika – Yönmusta tango
88. Inka
Sinä päivänä satoi lunta – Tomua tuulessa – Ruususen unta
87. Hanne
Verushka – Hän on mun – Viikonloppuisälle
86. Johanna Siekkinen
Kaihomieli ja surusilmä – Kesäyö – Neliapila
85. Susanna Haavisto
Siivet enkelin – Kanssasi on niin hyvä olla – Miksi?
84. Eija Kantola
Serkkupoika – Kylmä, kuuma ja kaunis – Hyppy tuntemattomaan
83. Ragni Malmstén
Minne tuuli kuljettaa – Unohtumaton Elmeri – Tango ruohikolla
82. Kristiina Brask
Nyt mä meen – Kuivilla susta – Silmät sydämeeni
81. Anneli Mattila
Tulivuori sisälläin – Suojaan – Tanssin päivät tanssin yöt

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti