Sillä ei siis ole väliä, onko latausmyyntilistan biisejä myyty ollenkaan. Onko sillä sitten väliä, ovatko listan lataukset edes musiikkia? Esimerkiksi tätä sivua on ladattu viikon mittaan enemmän kuin Irinan biisejä. Mihin pitää ilmoittautua, että pääsisin listaykköseksi?
No juu, Irinan biisien eteen on kuitenkin pitänyt rekisteröityä Nokian musiikkimyymälän asiakkaaksi, ja tuollaiset rekisteröitymiset, kanta-asiakkuudet ynnä muut ovat firmoille kiistatonta pääomaa. Jokohan tässä yhteydessä voitaisiin selvittää, kuinka suuri on asiakkaan ostotottumustietojen reaaliarvo? Jos Nokiaan rekisteröityminen tulkitaan myyntilistalla huomioitavaksi arvonvaihtotapahtumaksi, eiköhän rekisteröityjälle voisi ihan euroina ja sentteinä kertoa, kuinka hintavan asian hän on luovuttanut ”ilmaisten” biisiensä vastineeksi. Nimim. ”Ei ainuttakaan kanta-asiakaskorttia”
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti