torstai 24. syyskuuta 2020

Artistit albumilistalla #5

Sarjassa kerrotaan 20 listan avulla, kuinka monta pitkäikäistä levyä eri artistit ja yhtyeet ovat saaneet Suomen albumitilastoihin.

Uuden ykkösartistin sijasta saimme kaksi uutta ykkösartistia, The Beatlesin ja Eppu Normaalin. Kauas ei jäänyt heistä liioin Kaija Koo, mutta kuten keltainen pohja kertoo, hän ei etene sarjassa tuota korkeammalle. Robinkin huipentuu seitsemäntenä, mikä on kova tulos se huomioiden, että hänen esikoisalbuminsa näkyi vain midprice-listalla. Debytantteja J. Karjalainen, Tapani Kansa ja Hector varmasti osattiinkin odottaa mukaan. Paluun teki kakkoslistan ykkössijalta suoraan ulos pudonnut Antti Tuisku.

Artistien 5. pitkäikäisimmät lista-albumit
Oikealla sarakkeissa albumien listaviikot ja korkein sijoitus
Keltainen pohja tarkoittaa artistin parasta vertailunumeroa

1
4
The Beatles: Help!
35
1
1
9
Eppu Normaali: Historian suurmiehiä
35
1
3
5
Kaija Koo: Kaunis rietas onnellinen
35
2
4
10
Tom Jones: Tom
34
1
5
10
Madonna: The Immaculate Collection
32
1
6
13
Eminem: Recovery
32
8
7
10
Robin: Chillaa
30
1
7
1
Cheek: Jare Henrik Tiihonen
30
1
7
3
Abba: Voulez-vous
30
1
7
7
Led Zeppelin: Remasters
30
1
7
16
Guns n’ Roses: Use Your Illusion II
30
1
12
16
Lauri Tähkä: Hurmaan
30
2
13
J. Karjalainen: Tähtilampun alla
29
2
14
16
Nightwish: Highest Hopes – The Best of Nightwish
28
1
14
6
Yö: Varietee
28
1
16
14
Juice Leskinen: Boogieteorian alkeet
28
2
16
Tapani Kansa: Moment Musical
28
2
18
Hector: Varjot ja lakanat
28
3
19
re
Uriah Heep: Live
28
5
20
re
Antti Tuisku: Ensimmäinen
27
1

1 kommentti:

  1. Ole hyvä ja lue tämä todistus siitä, kuinka tohtori Sacre auttaa minua palaamaan entisen rakastajani Maria takaisin luokseni, Maria hajosi kanssani kahdesta syystä oltuaan parisuhteessa 2 vuotta ja muutama kuukausi, hän alkoi valittaa, että olin liian lihava ja minä ei voi tyydyttää häntä seksuaalisesti, olin hämmentynyt, sitten hän välitti, ystäväni kautta, jonka kanssa otin yhteyttä tohtori Sacreen, joka teki minusta täydellisen miehen, hän valmistaa minulle kasviperäisiä lääkkeitä, jotka vähentävät rasvaa ja saavat minut vahvaksi, on mies, ja valmista myös kasviperäisiä lääkkeitä peniksen laajentamiseen, minulla oli erittäin hyvä kehon muoto ja 12 cm: n penis nyt ilman sivuvaikutuksia, muutaman kuukauden kuluttua soitin hänelle, mutta hän kieltäytyi tulemasta takaisin luokseni, mutta rakastan häntä paljon, minä valittaa nopeasti tohtori Sacrelle avusta ja hän auttaa minua ja heittää loitsun häneen ja 12 tunnin sisällä hän muutti mieltään ja palasi luokseni, ja tänään olemme jälleen onnellisia on rakastaja, hän rakastaa minua nyt enemmän kuin ennen kaikkea kiitos Tohtori Sacre, ota yhteyttä tohtori Sacreen alla olevista tiedoista
    Sähköposti: sacretempleofpower@gmail.com
    WhatsApp-numero: +2349076034359
    Olen iloinen voidessani jakaa nämä tiedot kanssasi, kun luen, että tiedän, että ne auttavat jotakuta siellä

    Christopher.

    VastaaPoista