lauantai 6. elokuuta 2022

Kolmen voimalla osa 18/18

Sarjassa listataan kuudessa kategoriassa esittäjiä, jotka ovat saaneet vuosina 1960–2021 eniten pisteitä kolmen suurimman hittinsä yhteissummana. Kussakin kategoriassa on 120 nimeä, jotka on jaettu kolmeen osaan, yhteensä 18 osaa.

KOTIMAISET NAISARTISTIT, sijat 40–1

40. Alma
Karma – Phases – Dye My Hair
39. Arja Koriseva
Kun ilta saapuu kaupunkiin – Kattojen primadonna – Kuningaskobra
38. Ann-Christine
Lalaika – Playboy – Eksynyt kokonaan oon
37. Tamara Lund
Sinun omasi – Olen mikä olen – Lapin tango
36. Jonna
Tyytyväinen – Ei heru – Sateen jälkeen
35. Muska
Krokotiili rock – Pidä kii – Jari ja Mari
34. Suvi Teräsniska
Jos mikään ei riitä – Hento kuiskaus – Täydellinen elämä
33. Anita Hirvonen
Et usko kuinka koskeekaan – Sormet pois – Itke vaan jos helpottaa
32. Tuula Amberla
Lulu – Kotiapulainen – Korppi
31. Johanna Kurkela
Sun särkyä anna mä en – Rakkauslaulu – Kuolevainen
30. Merja Rantamäki
Mä mistä löytäisin sen laulun – Jossain – Lintu ja lapsi
29. Katri Ylander
Onko vielä aikaa – Valehdellaan – Mansikkamäki
28. Tuula-Anneli Rantanen
Miksi kuljen – Kalinka – Haaveilua
27. Maija Vilkkumaa
Ei – Mun elämä – Ei saa surettaa
26. Laila Kinnunen
Valoa ikkunassa – Marina – Brigitte Bardot
25. Päivi Paunu
Oi niitä aikoja – Hei vain – Oi rakkahin
24. Lea Laven
Ei oo ei tuu – Aamulla rakkaani näin – Niin
23. Hanna Pakarinen
Love Is Like a Song – Fearless – Leave Me Alone
22. Laura Voutilainen
Kerran – Addicted to You – Rakkautta ei piiloon saa
21. Ellinoora
Dinosauruksii – Funeral Song – Leijonakuningas
20. Anna Eriksson
Kun katsoit minuun – Ei se mennyt niin – Kesä yhdessä
19. Paula Koivuniemi
Tummat silmät ruskea tukka – Sata kesää tuhat yötä – Sua vasten aina painautuisin
18. Erin
Yhtenä sunnuntaina – Vanha nainen hunningolla – Mitä tänne jää
17. Mari Laurila
Peppi Pitkätossu – Aja hiljaa isi – Hei täti tänne vaan
16. Vesala
Tequila – Älä droppaa mun tunnelmaa – Muitaki ihmisii
15. Laura Närhi
Mä annan sut pois – Tämä on totta – Kuutamolla (Se ei mee pois)
14. Evelina
Tornado – Honey – Kylmii väreitä
13. Anna Puu
C'est la vie – Säännöt rakkaudelle – Me ollaan runo
12. Irina
Pokka – Hiljaisuus – Kymmenen kirosanaa
11. Sanni
2080-luvulla – Että mitähän vittua – Vahinko
10. Brita Koivunen
Mua lemmitkö vielä Kustaa? – Sucu sucu – Viimeinen mohikaani
9. Jonna Tervomaa
Minttu sekä Ville – Myöhemmin – Rakkauden haudalla
8. Anna Abreu
Vinegar – End of Love – Music Everywhere
7. Chisu
Kohtalon oma – Mun koti ei oo täällä – Sabotage
6. Kaija Koo
Kuka keksi rakkauden – Vapaa – Kuka sen opettaa
5. Virve Rosti
Kun Chicago kuoli – Tuolta saapuu Charlie Brown – Näinkö aina meille täällä käy
4. Marion
El Bimbo – Kylähäät – Tom tom tom
3. Jenni Vartiainen
Missä muruseni on – Ihmisten edessä – En haluu kuolla tänä yönä
2. Katri Helena
Ei kauniimpaa – Puhelinlangat laulaa – Syysunelma
1. Behm
Hei rakas – Frida – Lupaan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti